CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, December 1, 2010

sepatutnya...




sepatutnya hari ni, mengikut plan asal aku akan start study, tapi lain pulak perginye.

sepatutnya, aku dah patut kna habis study sbb 9hb ni da nak exam, paper environmental law. tapi yg peliknya aku sbnarnya tak start pun lagi..huaaaaaa

sepatutnya, aku mesti bangun awal hari ni sbb nak study, plan asal nak strt study pkul 8..tp smpi la ni pkul 12 pun tak study lagi *ketuk kpala sendri,dush3*

sepatutnya, aku kena merajinkan diri dan membuka buku environmental law dan strt study, bukan bukak mukabuku dan ber-blog...
haishhh.....

sepatutnya, aku bertanya pada diri sendiri, adakah aku sudah melakukan ape yg sepatutnya aku lakukan hari ni.....


sekarang aku rasa aku dah tau ape yg sepatutnya aku buat..ZZZzzzZzzz


p/s: aKu mmg malas STUDY








0 comments:

Post a Comment