CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sunday, August 8, 2010

SELAMAT DATANG BUAT SAYA DAN PEMBACA

Bismillahirrahmanirrahim...
Assalamualaikum W.B.T,

Ehem2...yaaa, bersyukur ke hadrat illahi dgn limpah kurnianya dpt kita bertemu hari ini, di ruangan bicara si bisu. saya namakan blog ni sbg "bicara si bisu", bukan kerana saya bisu secara zahirnya(cacat pertuturan), cuma, saya ni seorg yg pendiam,jarang bercakap dan selalu la sgt memendam rasa kalu ade konflik..which satu benda yg sgt saya harap saya dpt ubah.huhu. slow2 la yer.. jadi, bicara si bisu ni adalah luahan hati nurani saya atas apa2 yg terlintas di hati yg tak dpt saya ungkapkan dgn suara saya yg tak merdu ni. maka, saya memulakan satu langkah baru dlm hidup saya dengan mencuba arena berblog ni . 
yang sebenarnya saya tade bakat pun tulis blog n tak minat langsung la dulu sbb tak tahu nak cerita ape.idea tak banyak dan slalunya tak tahu apa yang nak dikongsi bersama.. tapi..ntah mengapa yer..(sambil menggaru kpala yg tak gatal..) saya nak jugak buat blog ni .ntah hape2 la saya ni kan...  
tape la..sape yg nak baca, bacalah.. tapi.. kalau content tak brapa menarik, maafkan la ye..oleh kerana saya budak baru belajar, maka buah cempedak ade di luar pagar. huhu. mintalah anda semua kalo ade silap dan salah ketika saya menulis, sila tegurlah dan beri tunjuk ajar yerrr?? saya akan berusaha memperbaiki diri demi kebaikan semua org.  saya berharap pada diri saya sendiri agar dapat menyediakan bahan bacaan yang bermakna buat anda dan juga saya berharap semua org akan mendapat sedikit manfaat dari blog ni...rasenya, cukup la ni utk introduction kan.. smoga bertemu lagi dlm post akan dtg..

p/s: sorry la byk sgt colours kat sini, saya mmg suka warna warni kehidupan.. \('',)/ peace

 yang benar,
    saya laaa......

 salam ukhuwah...
Assalamualaikum.

0 comments:

Post a Comment